Marxa de la Dignitat. Bcn

El sábado dia 24 de Octubre se celebró la manifestación de la Marcha de la Dignidad en Barcelona, coincidiendo con actos en todo el territorio nacional.

Empezó en Plz. Cataluña y tras recorrer el Paseo de Gracia acabó en una concentración en Els Jardinets de Gracia, donde se leyó un manifiesto.

La plataforma Marchas de la Dignidad és una oportunidad para aglutinar las diversas entidades sociales cuya meta común es acabar con las gravísimas desigualdades que sufre nuestra sociedad. Ahora és el momento de tomar conciencia de cuales son los verdaderos problemas y dar prioridad al esfuerzo por solucinarlos, soslayando las cortinas de humo que estan lanzando aquellos cuyo único interes és mantener el status quo que los mantiene en el poder y les permite seguir enriqueciendose a costa del sufrimiento y la miseria.

Antonio Oliver

El dissabte dia 24 d’Octubre es va celebrar la manifestació de la Marxa de la Dignitat a Barcelona, coincidint amb actes en tot el territori nacional.
Va començar en Plz. Catalunya i després de recórrer el Passeig de Gracia va acabar en una concentració en Els Jardinets de Gracia, on es va llegir un manifest.
La plataforma Marxes de la Dignitat és una oportunitat per aglutinar les diverses entitats socials la meta comuna de les quals és acabar amb les gravíssimes desigualtats que sofreix la nostra societat. Ara és el moment de prendre consciència de cuales són els veritables problemes i donar prioritat a l’esforç per solucinar-los, esbiaixant les cortines de fum que estan llançant aquells que el seu únic interes és mantenir el status quo que els manté en el poder i els permet seguir enriquim-se a costa del sofriment i la misèria.

Antonio Oliver

P1060714 P1060728 Q P1060707 P1060709

Esta entrada fue publicada en III Marxa. Guarda el enlace permanente.